Dag 33, Göteborg!..

Puuh säger jag bara.
Kom hem för en timme sen ungefär, men slutade redan klockan 6! Förklaringen till detta är att hela tågtrafiken mellan Kungsbacka-Göteborg och Göteborg-Kungsbacka stog still i över en timme o 20 min så tog mig 2 timmar att komma hem. Suck säger jag bara detta suger.
Men men,
I övrigt har dagen varit bra o gått väldigt snabbt tycker jag. Hela veckan har gått snabbt än sålänge o jag hoppas veckorna fortsätter med de för snart kommer jag hem igen, längtar väldigt mkt. Ska bli himla skönt faktiskt för de är väldigt ensamt o tråkigt här.
Har inte så mkt att skriva idag men kan ju tala om för er att jag va inne i butiken M****( Skriver inte namnet, bara för att ingen ska köpa samma o på samma butik) Men hur som helst så beställde jag in den klänningen i small så den kommer in nästa tisdag då blir de testa den o se om den sitter snyggt iaf:).
HOPPAS HOPPAS!
Ha en bra dag
Love me i´m famous//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0