Dag 36, Göteborg!..

Lördag. En ganska jobbig Lördag, men ändå en Lördag jag klarade aldelles utmärkt. Helt enkelt en bra Lördag. Hahha där blev de väldigt många ordet: "Lördag", Ojj där kom de igen! Tsss ;).
Dagen började rätt tidigt idag, redan vid 10, hade praktiken mellan 10-16. Gick verkligen kanon bra idag måste jag säga, Visst de va en hel del att göra där ett tag med de gick vägen, tyckte att jag o Katarina löste de väldigt bra.
Hotellet o receptions personalen har verkligen fått mig att gilla att stå o jobba i en reception. Gillas mycket!.
Imorgon är jag ledig så då blir de städa lite samt en runda in till Göteborg o gymmet, behöver träna lite.
Ska bli väldigt nice ska jag säga er.
Nu ska jag sätta mig o skriva lite på talet till projektarbetet, de är snart klart. Wihu!:) Sköönt.
Sen har jag bara en grej kvar att göra klart som restar, så skönt!.
Ne nu ska jag pysa en sväng ha en bra Lördags kväll
Love me i´m famous//S

Saknar mitt ljusa hår ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0