Dag 38, Göteborg!....

Där ser man.
Måndagen är redan snart slut. Har gått jätte snabbt idag måste jag säga o apu:n flöt på som vanligt. Häärligt!.
Ändrade lite i mitt schema oxå så nu är de så att jag åker hem på kvällen nästa Onsdag isället för Torsdagen, Sköönt. hihi.
Sen har jag bara en vecka kvar jätte skönt, men kommer bli tomt för kommer sakna all underbar personal som jobbar på hotellet. Alla är liksom som en stor härlig familj o dom har verkligen tagit hand om mig.
Resten av veckan kommer bli rätt chill, imorgon börjar jag inte förrens 15:30 o slutar 20:30 så funderar på om man ska till gymmet inne i city innan man börjar imon, skulle vara rätt härligt faktiskt.
Men får se hur de bli där.
Ha en bra Måndag nu ska jag se KFF-AIK på TV! De 2 uslaste lagen-.- THAT SUCKS!
Love me i´m famous//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0