Dag 39, Göteborg!...

Där ser man. Tisdag idag.
Börjar apu:n vid halv 4 idag, skön skönt ska jag säga er. Och imon o Torsdag är jag ledig, ännu bättre, kanske hinner jag plugga lite då.
Har 2 saker kvar att göra sen är de bara några ämnen kvar.
1. Offerten i Hotell
2. Projektarbete rapporten.
Så ska fortsätta lite på offerten idag o göra klart imon om jag hinner o sen får Torsdagen ägnas åt Projektrapporten, jobbigt nu när allt ska vara klart snart, men jag hinner nog ska ni se.
En helt annan sak jag tänker inte redovisa för 2:orna utan bara för klassen, helt ärligt jag är själv så jag vägrar.
Ne nu ska jag göra mig iordning, äta, plugga o ja ag vet inte.
Ha en bra dag. De ska jag ha iaf.
Love me i´m famous//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0