Dag 40, Göteborg!....

Onsdag o jag har varit ledig hela dagen. Skön skönt!
Har fått en hel del gjort faktiskt, Städat, tvättat o varit i stan o handlat födelsedagspresent till mamma och nu sitter jag här o är helt slut.
Men dagen har varit bra i stort sett o imon har jag ännu en ledig dag framför mig, då ska de städas lite till o tvättas ännu mer samt träna. Full rulle imorgon också helt enkelt.
Sen påtal om något helt annat. Balsektionen!
Balen kommer bli en katastrof har jag på känn, informationen har vi äntligen fått men att inte få vara 100% säker på att våra partners utanför skolan får en biljett är helt o hållet en stor katastrof.
När dom tidigare lovat detta blir man riktigt besviken.Och jag vet mkt mkt väl att jag är inte ensam om att tycka balsektionen är värdelös!.
Man ska hålla de man lovar, o ni hade lovat o sagt att alla ska få plats o vem som helst ska få ha med sig sin partner även utanför skolan.
BESVIKEN!, Mycket besviken.
Jag börjar undra,, blir de att fira halv årsdagen med eller utan min älskade?
ALLT TACK VARE DENNA BALSEKTION!

Kommentarer
Postat av: din älskling!

jobbigt värre... :/ <3

2010-04-21 @ 19:35:10
Postat av: Stina Svarar:

Älskling, Väldigt jobbigt:(<3

2010-04-21 @ 19:42:00
Postat av: Aaronoline

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

2011-02-02 @ 14:08:27
URL: http://aaronoline.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0