Dag 42, Göteborg!...

Fredag här idag, förhoppningsvis där hemma också hihi.
Dagen började med buss till stationen, sedan byte till tåg, träffade även på en jag träffat några dagar tidigare så vi stod o snackade lite medans vi väntade på tåget. Trevligt med trevliga människor som är pratglada, De gillas!.

Dagen fortsatte  med praktik mellan 09:30-15:30, de gick bra idag. Dock va jag inte i repan idag el. egentligen var jag ju de om man tänker långsiktigt, för jag gjorde nämligen massa pappersarbete, hjälpte vår underbara chef Jessica med de. Hon e verkligen en kanon bra chef! Gillas mycket.
Så filé:ade papper, fixade med avtal o soterade anställningsbevis, lite kul med lite andra arbetsuppgifter faktiskt, o som ni vet är jag en sådan människa som älskar att sotera papper o så. Har ärvt de efter Mor min!. :).
När jag slutade sprang jag till kicks o köpte ett kanon bra puder, va väldigt orolig att jag skulle se blek ut i de men det gjorde jag inte som tur är. Tack för bra personal som hjälpte mej!
Gilla Gilla Gilla!
Tog bussen hem, handlade hem lite bröd, åt mellan mål (macka o Yoggi, världens godaste Yoggi smak: Vitt te, Vit persika.. Yummmsi!).
Satt och gick ner i varv en stund, bestämmde mig för att idag igen, tro de eller ej, Gå till gymmet. Så Blev packa väskorna o bege sig ner till Sportlife "gymmet här som jag tränar på".
Älskar deras gå band, dom har olika program så jag brukar värma upp med "vikt minskning" Man blir skit trött o de är bra uppvärmning.
Ja här fick ni ett lite längre inlägg om min dag, den har varit helt okej bra förutom en sak: Jag har inte fått snacka med älsklingen på hela dagen i telefon för han är i Jönköping. SNYFT!
Ha en bra kväll

Love me I´m famous//S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0