Dag 45, Göteborg!...

Där ser man. Måndag idag och ny vecka är vad som står på schemat.
Började praktiken 10 idag o slutade 18, eller okej fick gå tidigare bara för de inte fanns särskilt mycket att göra, de va rätt segt menar jag gillar att ha grejer och göra inte bara sitta stilla.
Men har ändå varit en kul dag på jobbet, är extra glad med tanke på att jag snart åker hem.
Kan inte berätta så mycket mer om dagen med tanke på att de ända jag gjort hela dagen är o har haft praktik.
När jag kom hem lagade jag lite mat och nu hamnade jag här, tänkte gå o träna men hann aldrig så långt så istället blev de hamna här o inte göra ngnting.
ÄR SJUKT SUGEN PÅ CHOKLAD! hihi, men här blir de inget med de inte!.hihi.
Dagens tanke:

Ibland börjar jag undra?:S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0