Dag 46, Göteborg!..

Tisdag, Och vad gör jag hemma redan undrar ni då?
Är så att jag började Apu:n vid 15.00 idag och fick sluta 17.30 typ, haha!. Jobbade med Katarina idag o de fanns inte mycket att göra så fick helt enkelt gå hem 3 ½ timme tidigare o de är absolut inget jag tackar nej till för är grymt grymt trött.
Men annars idag har jag inte gjort så mycket,  Vaknade vid 10 tiden då gick jag upp åt lite frukost o satte mig o kollade på "Våra Bästa År" älskar programmet. Slängde i en maskin med tvätt o under tiden packade jag. Så nu är allt nerpackat o klart inför hemresan imorgon:).
Nu Vet jag  inte redigt vad som händer blir lite chill är en sak som är säker , sedan duschen o lite skype prat med älsk ikväll hoppas jag på.
OCH NU TILL DAGENS VIKTIGASTE:
GRATTIS MAMMA PÅ 48 års dagen :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0