I mitt huvud.....

Tro det eller ej, men sant är de.
Jag har äntligen fått tid o lust att börja blogg lite igen. Kände bara när jag läste alla andras bloggar hur pass mkt jag verkligen saknade min.

Denna Torsdag har bestått av att sova, vila o bara ta de allmänt lungt, är skit seg o har en djävulsk huvudvärk. Men de e bara för att jag va ute igår, men gårdagen va en hel del super duper skoj =)
Tackar folket för de, o ni vet vilka ni är som gjorde denna kväll till en av dom bästa på länge:).
Hela kvällen började på Km sen vidare för att ta stämpel på vallen, efter de km igen träffade massa massa trevliga folk, sedan drog vi vidare med Linus, Alex o Ville till vallen, o där spenderades resten av kvällen....

Nu har jag laddat ner Photoshop o ska fixa lite i de.

Dagens Outfit:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0