Sommar!!!!!

Måste säga att jag saknar en hel del av den riktiga sommaren, o med ordet riktiga menar jag den delen av sommaren då man faktiskt brukar åka o bada, ligga ute i solen o bli brun, de finns ingen som vill ha den här delen av sommaren då de är mulet/sol utan vi alla vill ha klar blå himmel o 30 grader i luften, eller har jag fel?
Men egentligen ska man väl inte klaga för i stort sett har vi väl haft en fantastisk sommar om man kollar på vädret, väldigt få dagar de har regnat eller varit allmänt mulet o trist.
Jag har ju jobbat hela sommaren också så har ju inte riktigt fått känna på sommaren helt.
Men nästa vecka är min sista schema lagda vecka sen blir de nog bara för de mesta jobb varannan helg eller var tredje helg. Så de kmr väl på ett sett bli skönt samtidigt som man kommer vilja ha mer för man vill ha pengarna.
Men jag tror jag klarar mig!. Ska ju på anställningsinterljuv på ännu ett jobb nu på Onsdag, ska bli kuul!, dock har jag redan varit på en interljuv hos dom men de ville att jag skulle komma igen ^^

Jaha de där var lite av allt övrigt jag behövde skriva av mig av, tankarna snurrar verkligen i mitt huvud.
Idag e de Fredag, Fredagar brukar oftast för mig innebära utgång men ikväll blir de faktiskt en lugn kväll vilket ska bli skönt på ett sätt. För jag jobbar imon o jobb = ingen utgång.
Men jag lovar alla er som ska ut ikväll vi tar igen att på Onsdag o Fredag nästa vecka, tro mig de kommer bliii gaaalet, eller vad säger ni?`?`??? xD

Ne om man skulle göra något vettigt istället för att sitta här med en kaffekopp i handen o bara kolla runt på nätet. Jag ska nog sätta mig i göra en ny header till bloggen, de får nog vara dagens sysselsättning ;).

Dagens Outfit:
* Svart linne- Gina
* Svart Kavaj- H&M
* Jeans - Victoria secret, Göteborg
* Armband- Cubus/Aima
* Love halsband - Cubus ( Närbild finns under denna bild)
* Svart midjebälte - New Yorker
* Systemkamera, Canon EOS 1000D - Studentpresent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0