24 December...Julafton!

Tänkte hinna med ett litet snabbt inlägg innan släkten dyker upp!
Kan börja med att säga God Jul allihopa. Hoppas er dag började bättre än min.
Min började med att stiga upp kl. 04.00 då jag blev väckt med varmchoklad och chokladboll, de va helt klart de bästa som min underbart snälla mamma hade fixat(A). Sen blev de att springa iväg till jobbet o de va där de tråkiga började, INTE kul att jobba julafton. Men That´s life.

Nu har jag precis gjort mig julfin och nu kan släkten komma när dom vill, ska snart lägga upp lite julgodis inför Kalle Anka tittandet;)
Har inte så mycket mer att säga än att önska er en Riktigt God Jul =)
Hoppas ni får många bra julklappar de kommer jag att få e jag säker på hiih..

Bjuder på min Julaftons outfit:
(Nå vad tycks?, jag gillar  den)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0