Arbetande fliiikkka!

Där ser man, då va dagens arbete över för idag.
Har gått både snabbt o bra, hade inte överdrivet mycket gäster o jobbade med Anton, han e snabb o bra på de han gör.
Så dagen på jobbet har i stort sett gått bra måste jag säga!

I övrigt har jag inte så mycket mer att säga just nu, har ju inte hunnit med aatt göra något förutom att jobba. O kan meddela er som läser att min mobil för tillfälligt lever sitt egna liv då jag raderar allt för att den ska bli lite snabbare, så e okontaktbar de närmsta timmarna!
Ledsen....
Men den ska nog leva i min värld sen såfort den e klar, vi hoppas de iaf, så tro inte för all del att jag dissar er!

Nu blir de mys i soffan med lite Tee=)



Kommentarer
Postat av: a

varför har du inte kopplat in din dvd!??!?!

2010-12-05 @ 18:54:19
Postat av: Stina Svarar:

Vill inte ha den-.- :D

2010-12-05 @ 18:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0