En stad full av skitstövlar...

som ni flesta av mina blogg läsare vet bor jag i den lilla skit "hålan " Kalmar!
En stad som är full av
-Idioter
-Lögner
-Hat
-Mobbning
-Trakasserier
-Tröga, ointerlligenta männiksor
men de största , de allra största problemet är Skitstövlar. En stad där så kallade bästa vänner ljuger en rätt upp i ansiktet, där "vänner" man trodde va ens vänner bara sviker hela tiden och där ens "vänner" snackar en sådan jävla massa skit.
Jag har länge letat , letat ordentligt efter en bästa vän, en vän jag träffar hur ofta som helst, snackar gojjs med, har chillkvällar med ett glas vin, oslagbara utgångar. Helt enkelt en bästa vän jag kan dela allt med.
Men grejen är den jag har så himla svårt att LITA på folk, då jag under mina 19 år har blivit nertryckt allt för många gånger då folk man trodde va ens vänner sviket en dag efter dag, snackat skit och bettet sig allmänt illa. De ända jag begär är att någon behandlar mig normalt, jag förtjänar de precis lika mycket som alla andra.
Och de jag vill komma med detta inlägg är att jag måste ifrån denna stad, jag kommer aldrig finna en bästa vän här, inte en sådan jag vill ha. Jag har så bra Vänner här men det är något som saknas o det är den där allra bästa vännen som alltid finns där, ställer upp och bryr sig om mig.
Så jag har bestämmt mig för att såfort jag får ett jobb så sticker jag, jag sticker helt enkelt. För frågan är Varför ska jag ställa upp på folk som inte ställer upp tillbaka? de är frågan jag förmodligen aldrig kommer få svar på.

Men en sak ska ni veta, de finns en person, och då menar jag EN person, som verkar förstå sig på mig och fattar hur jag tänker. En person jag inte kännt särskilt länge men ändå ett tag.
Han e sjukt snäll, omtänksam o helt fantastikt. Någon jag verkligen skulle kunna lita på ordentligt och vill inte skriva ut hans namn men första bokstaven kan ni få "J" och råkar veta att han läser min blogg då o då...;).....

Sådär nu har jag klagat färdigt.
Idag har jag gjort en hel del faktiskt har lunchat o sprungit i affärer med Simone, sen skulle hon hem så då sprang jag yttligare i lite fler butiker mihihihi.
Meed mig hem fick jag: Kjol, puder, Skor och va även o hämtade ut mitt paket som va min nyårsklänning, den va super söt och är helt jätte förälskad! Men den får ni inte se bild på förrens Nyårsafton!

Dagens inhandlade grejjer:
Pumps: Ord.Pris- 299:- Rea: 150:-
Kjol, Ord.Pris 199:- Söndrig knapp så fick priset: 170:-
Creme Puff-Puder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0