Huvudvärk och sådant skit....

Tisdag, fick lönespec. idag för imon är de åter dags för att få in en hel del pengar på kontot!
Blev faktiskt mycket överraskad, trodde aldrig de skulle bli så mycket pengar denna månaden också. Så posetivt överraskad. Och det ska jag fira med att betala jul/nyårsklänningen, Köpa Nyårspumps samt gå till frisören på Måndag. Lycka! Mycket Lycka!
Ska snart springa bort till jobbet och hämta lite schema pappren. Ska ju vara ansvarig från den 23 December- 10 Januari då E har semester.
Ska faktiskt bli mycket spännade o kul, man får mycket erfarenhet av det och sådant gillar jag! Detso mer erfarenhet ju större chans att jag lyckas med livet..

Annars händer de inte så mycket idag, hällde precis i mig 2 koppar kaffe för att piggna till vilket va behövande! Puh!
Ska  följa med mamma bort till frissan sen också då jag ska lämna ett balfoto till hennes frisör som gjorde min balfrisyr o de...
O kvällen kmr avslutas på ett bra sätt hoppas jag......

With Love//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0