Lycka är.....

när man känner känslan av k.ä.r.l.e.k. till någon. Vilket jag har råkat börja göra, vilket jag faktiskt inte vet om de e bra eller dåligt och de suger stenhårt.
Att börja tycka om en människa så mycket när vi knappt känner varandra så väl som jag börjat tycka om dig...Det är livsfarligt!
Men jag gillar när de äär lite spänning ...men allt e bara upp o nervänt...Jag får ge de lite tid. Vi får se hur allting slutar men jag hoppas allting slutar bra.

Hur som heslt....Kom nyss hem från Maxi lovade ju att slänga in ett blogginlägg...har dock inget vettigt att skriva, men e ta mej fan en hejjare på att Scanna varor! hahaha..
Ska forsätta med att Facebook:a o läsa bloggar!

Lev livet fullt ut, du vet inte vad som händer imorgon!
-Ett bra citat att komma ihåg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0