This life is what you make it!

Rubriken fick bli ett klokt citat från min idol Marilyn Monroe, den kvinnan alltså, så klok o begåvad!
Om man skulle vart lika vacker som henne.
Men nu är de ju så att ingen är den andra lik.

Idag har jag inte hunnit med mycket, men åtminstonde lite grejer. Började dagen med att sova ut blev ju en rätt sen natt ;) , gick upp gjorde mig iordning o va allmänt trevlig här hemma.
Lagade även maten idag också, blev Broccolisoppa helt klart min favorit, den är super god. Fick skjuts bort till Modehuset sen för hade hittat ett par Boots igår som jag så gärna ville ha men dom va slut idag så hittade ett par andra snygga på rean + ett par as läckra lite annorlunda pumps men som satt skit snyggt!
Köpte även en brun genomskinlig blus på BikBok som jag blev stört kär i.

Har iaf bestämmt mig för att inte försöka shoppa mer nu på ett tag, har för jävla mycket grejer så behöver egentligen ingenting, gaderoben är sjukt full med kläder, lite för full!
Samma med min skogaderob, har helt klart alldelles för myckeet skor.

har inget mer vettigt att skriva just nu.
Nyinköpt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0