Time to bed...

Snart dags att sova men har ett par grejer kvar att göra innan läggdags..Duschade nämligen precis så måste blåsa håret, i med glänsmedel, och värmeskydd samt platta de, som sagt ett par grejer kvar. Men orkar inte just nu så tänkte att jag slänger in ett blogginlägg innan.
har varit mycket flitig på att  uppdatera idag måste jag säga, nästan så jag e lite stolt över mig själv. Men har fått mer o mer besökare så måste hålla er kära läsare uppdaterade om inte bara lite av min dag utan hela.Annars lär ni tröttna...Min blogg är ju som sagt lite enformig..Den handlar ju mest om shopping, min vardag o allmänt tråkiga mig. Men vissa gillar de tydligen o de uppskattar jag:)

Har nu ikväll kollat på Den Fördömde, skit läskigt va de, så lär inte kunna sova på ett bra långt bra tag, har mycket tankar i huvudet också, men någon gång ska jag somna hoppas jag!
Har iallafall för en gång skull orkar tvätta bort sminket i tid, brukar annars lätt bli att man skiter i att tvätta bort de o ser ut som en nerknarkad bitch när man vaknar-.- Så nu är ansiktet skinande rent o krämer o shit är på.

nää som sagt jag bara flummar mig igenom har har verkligen inget vettigt att skriva.

Kvällens SkönhetsTips:

MaryKay- EyeRemover
Ansikts Body Scrub- Rengör huden på djupet
Nivea ansikts nattcremé- Återfuktar o ger huden lyster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0