Uppe med tuppen!

Jaha där ser man det är inte varje dag jag vid kl. 12 redan hunnit med en himla massa saker. I vanliga fall brukar jag sova fram tills 12-13 ngn ggn men idag ställde jag faktiskt klockan, tro de eller ej!
Men mamma o jag bestämde oss igår kväll för att äta hotellfrukost på packhuset och måste säga att vår frukost är helt klart den bästa, om man ska skryta lite men Packhusets frukost va inte heller fy skam men inget slår vår på Stadshotellet de kan jag lova.
Hahha lite gratis reklam där ja! hihi....KOM O ÄT.

Ne men ska vara lite seriös, ska ta de lite lungt nu och kolla ikapp julkalendern, har missat några avsnitt så blir att kolla SVT-play, men måste säga årets julkalender e rätt söt, så går bara inte att missa.
Jag vet jag är fort. ett litet barn... Okeej nu blev jag oseriös igen-.-
Senare i eftermiddag blir de Hansa City - Mode huset o Ikea med mamma som står på schemat mysig värre. En Mor o Dotter dag helt enkelt!
Den kommer avslutas med lite festligheter med Simone ikväll, ses vi i dimman?

Ha en bra dag hörs senare

With Love //S
Om jag känner min kära mamma rätt så kmr hon strypa mej när hon får syn på denna bilden(A) haha! bäst att springa CIAO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0