100202, Händelserik dag

Hej alla mina sockertoppar.
Sitter här i pyjamas vaknade nyss. Ingen skola för min del idag vilket var väldigt skönt. Blir väl snart hoppa in i duschen o sedan piffa till sig lite grann, kan ju inte vara slö hela dagen.
Idag har jag väldigt mycket att göra så denna dagen är sjukt händelserik om man kan uttrycka sig så.Och precis såhär kommer den se ut:
städa rummet,
plugga inför Hinduism provet jag har imon
laga mat /äta,
plugga inför Engelska Nationella som jag också har imon,
Älsklingen kommer,
Gå o träna,
Kolla mästarnas mästare
Dagen avslutas med Final i Paradise Hotel( Hejar Kristoffer).

Ja som sagt är de en hel del jag ska hinna med. Men bara jag sätter gång i tid typ nu så kommer jag hinna med allt förhoppningsvis.
Jag skriver senare idag så ni behöver inte oroa er.
//Stina,Love me i´m Famous;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0