100216

Tisdag, Vilket innebär att de inte händer alls mycket idag.
Vädret är skit o jag är trött som tusan, kan de bli sämre?. Tror inte de!
Just nu gör jag inte särskilt mkt. Sitter här i sängen och deppar över att jag ska behöva gå ut i detta vädret sen. De e nämligen så att jag måste in till skolan o hämta hotell böckerna så jag kan plugga på hotell slutprovet som jag har imon.Puh vad jobbigt!. Men ska inte klaga har bara denna veckan kvar i skolan innan jag går ut på 9 veckors apu.
O påtal om apu:n har jag fått schemat idag inför de 4 första veckorna, de ser väldigt bra ut, chilla arbetstider och mkt ledigt, de gillar jag.
Nää om man skulle ta tag i sitt liv nu o städa rummet innan jag ska åka iväg. För har en del som står på schemat idag vilket är:

* Hämta böckerna
* Städa rummet
* Gymmet
* Plugga
Puh vad mkt, eller kanske inte i era ögon men grejerna är rätt stora att göra-.-.
Här får ni en outfit bild iaf:):
Ha en fortsatt bra dag, Love me I´m Famous <3 //Š


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0