100222..

Jahaja, då va de Måndag igen. Men ingen jobbig måndag  utan en måndag som består av sova ut, slöhet o allmänt chill. För som ni vet har jag ju sportlov!
Idag får jag se lite vad som händer, jag vet iaf att jag ska städa ut min klädgaderob, rensa ut massa kläder jag inte längre kan ha / vill ha.
Så är de någon där ute som läser min blogg som vill ha massa kläder som blivit för små så släng hit en kommentar vettja. OBSEVERA!: Kläderna är i storlek 34/36 el.XS /S.
Senare kommer A, då blir de att laga mat för mamma o pappa är inte hemma idag så då ska vi laga mat själva, känner att de får bli enkel mat idag så blir köttfärssås o Spagetti.De är helt okej gott.
Nu blir de sätta igång att städa klädgaderoben.
Have a nice day!!
Love me i´m famous//S

Kommentarer
Postat av: tessan

SV; ja dt hoppas jag verkligen :D <3

2010-02-22 @ 13:13:20
URL: http://glittertessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0