45 cm långt hår!

Jaaaaaaaa!. yees!. Jippi!.
Ja vet inte mer vad jag ska säga. kan inget annat än få skryta lite själv nu men jag är as snygg i långt hår. Fick hem löshåret jag beställt.
De är i 8 delar o 45 cm långt. 1 nyans ifrån min hårfärg så ska färga mitt hår kastanjenbrunt innan balen. För löshhåret ska inte användas alls före balen för vill att de ska vara o hålla i den bra kvalité de är i nu och kommer jag se ut så på balen kommer jag inte annat än tycka jag är skit vacker! haha.
Jag älskar långt hår, finns inte mkt annat att säga.
Lämna gärna en kommentar vad ni tkr!
URSÄKTA FULT ANSIKTSUTTRYCK och SKITIG SPEGEL!MEN KOLLA HÅRET!!!!
Love me i´m famous//S

Kommentarer
Postat av: a

mums som en chokladboll med typ tio kilo kokos på

2010-02-23 @ 17:55:17
Postat av: Stina Svara:

hahha de säger du älskling;) Du e mums<3

2010-02-23 @ 18:47:29
Postat av: Anonym

du är lika vacker som en gudinna :)

2010-02-23 @ 19:03:04
Postat av: Stina Svara:

Tack anonym;)

2010-02-23 @ 19:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0