Dag 2, Göteborg

Är inne på dag 2 här, känns fortfarande lite jobbigt att vara ifrån alla där hemma men börjar kännas bättre. Bara jag vet att dom har de bra där hemma så har jag det bra här. Visst några tårar kommer de ibland men då brukar jag tänka på alla bra minnen jag har med alla där hemma och speciellt Älsklingen.
Men hur som helst, idag är jag grymt grymt nervös, för imorgon börjar min apu och kan inte förneka att jag är spänd alltså.
Men jag vet att dom är jätte snälla och så på hotellet och att jag förmodligen kommer stormtrivas.
Idag har vi iaf, åkt med både den buss och de tåg jag ska åka med för att komma in till city och de va faktiskt inte särskilt komplicerat, trodde de skulle vara 4 gånger mer komplicerande men som sagt så va de inte de.
Snart ska mamma o pappa lämna mig och åka hem till Kalmar igen, de kommer också kännas konstigt att vara här helt ensam fast ensam e jag ju inte men menar utan någon av de närmaste.
Senare springer jag nog ner till affären en sväng, får se lite vad jag känner för. Tar dagen som den kommer.
Skriver senare.
Ha de bra!.
Love me i´m famous<3 //S

Kommentarer
Postat av: a... eller b. kanske c? nä, a.

lilla stina i stora göteborg :) <3

2010-02-28 @ 15:39:04
Postat av: Stina Svara:

hhahha jaa tänka sig;) <3

2010-02-28 @ 17:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0