De närmar sig....

Jag hatar denna känslan. När jag bara känner att jag inte vill åka samtidigt som jag vill.
Jag vet att jag kommer ha skit kul när jag väl e där, men att de första veckorna kommer vara fyllda av hemlängtan, tårar o saknaden av Anton. Den första tiden kommer bli skit jobbig men jag ska försöka klara detta, för jag är stark, jag är de...
Men idag är de jobbigt, de är de faktiskt men de får de vara, för att vara ifrån den personen man älskar de är inte lätt. Inte alls lätt!...

Annars.... har dagen en sålänge varit rätt lugn. Började med att jag o Älsklingen gick till Packhuset o käkade lite hotellfrukost, va riktigt riktigt gott kan jag lova er.
Efter de gick jag ner till skogrejsen, behövde hjälp om hur jag skulle laga min dragkedja, så han gav mig tråd o sa hur jag skulle göra. tack för de.
Efter de blev de att ta bussen hem o nu sitter jag här med ögonen fyllda av tårar, o med känslan: Är jag en dålig flikkvän som åker?!?.
Nee nu måste jag ta fram massa saker jag ska ha med mig för ikväll blir de packa, va med älsklingen o ja de lär bli en hel del tårar ikväll skulle jag tro..
Ha en bra dag, Love me I´m famous//S

Kommentarer
Postat av: Simone

stina, du är en bra flickvän. ifall du valt att ge upp det du faktiskt vill göra som är något så positivt för dig, för honom, hade han antagligen fått väldigt dåligt samvete. Det är viktigt att man fyller sitt eget liv med saker för att kunna leva ett liv tillsammans. För lever man bara för varandra, eller lever den enas liv, men inte sitt egna så fungerar det inte i längden. Allt detta kommer stärka er enormt mycket och gör så ni vet att ni verkligen passar ihop. Bara tro på er själva så kommer detta sluta i något väldigt positivt. Jag tror på er massavis! Ni är bra tillsammans!

2010-02-26 @ 16:07:22
Postat av: Stina Svara:

Aw gumman tack de orden värmde:)

2010-02-26 @ 19:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0