Fantastisk kväll!

Finner inga ord, vad kan man säga hm... Fantastisk?,Underbar? ja kvällen igår va obeskrivligt bra o jag ville aldrig att den skulle ta slut.
Träffade på massa roliga människor som va länge sedan man såg o vissa som man saknat en hel del också. Så de kunde inte bli bättre.
Tack till alla som gjorde kvällen så bra som den blev.
Jag är tacksam att jag har så fantastiska vänner<3

Ikväll blir de melodifestivalen o imon blir de jobb igen, sista gången jag går till de jobbet på ett tag.
Kram S

Kommentarer
Postat av: Hanna

En helt underbar kväll!!! :D bästa på väldigt väldigt länge! ville inte heller att den skulle ta slut :( det suger att det stänger så tidigt i kalmar ju.. men vi måste ut i göteborg ju :D gårdagen kommer man sent glömma <3

2010-02-20 @ 17:02:45
Postat av: Stina Svara:

Hahha absolut:) jaa klart vi ska ut i GBG:D Gårdagen glömmer vi aldrig;;)

2010-02-20 @ 21:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0