Fredag igen!

Sitter o har sista religions lektionen någonsinn vilket är grymt gutt.
Tycker inte religion är verken roligt eller intressant för fem öre. Visst man överlever väl att ha lektionerna men hade hon inte bara pratat på varenda lektion läraren kanske man skulle tyckt de va lite intressant åtminstonde.
Nu sitter jag här o väntar på att läraren ska säga vad jag har för betyg i kursen, tror de blir ett ig men hoppas på ett g om jag lämnar in de sista uppgifterna innan Söndag.
Sen ska vi oxå få veta vad vi fick på vårat prov vi gjorde igår. O sen sak som e säker är att de gick inte alls bra    -.-.

Idag efter skolan ska jag på stan med Jonna o köpa alla <3 dag present till min lilla älsk, tror han kommer bli super glad för de han ska få.
Hoppas de iaf.

NI E FAN HELT STÖRDA, ALLA UTOM 2.. MOGET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0