Göteborg resan!

Hemma nu!.
Dagen har verkligen varit underbart kul om jag får säga vad jag tycker.
Den började 08.04 med att tåget avgick från Kalmar Centralstation, på tåget spelades de kort med pappa o typ pluggade massa Islam för har prov imorgon.
Vi var framme runt 12 i Göteborg o då gick jag direkt till hotellet och gud så fiint de va!. Personalen va skit trevlig och jag blev super bra bemött.
Kommer verkligen stormtrivas där de e jag säker på..
Efter besöket där, blev de mat o shopping med daddy på Nordstan, hittade massa grejer o massa najs affärer som vi inte har hemma men väntade med att köpa grejer o köpte bara ett bar vita sneakers:).

Dagen har varit kalas skoj, de är en sak som e säker.!
Love me i´m Famous //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0