Så ser jag på saken!

Såhär ser jag på saken vänskap.

Vill man ha kvar en vän så sviker man inte, snackar inte skit och gör inte dumma saker i allmänhet som bitch fasoner o sådant.
Vill man ha kvar en vän ställer man upp, man tröstar i svåra stunder och försöker till 100 % visa hur mycket vännen i fråga betyder för en.
De är precis sådana vänner jag vill ha. Er andra skiter jag faktiskt fullständigt i.
Jag har mina vänner som faktiskt ställer upp på de sättet man vill och finns alltid där. Jag e glad att jag har er ni vet vilka ni är<3.Utan er så hade världen inte varit vacker.
Såhär ser en del andra på saken vänskap.
Man snackar skit bakom ryggen på personen som inte är där och i verklighet låtsas som ingenting.
Man håller sig till sitt och sitter dag in o dag ut o bara bryr sig om sig själv o sina jävla intressen. Och att man behöver faktiskt inte alltid ställa upp.

ja man får se på ordet vänskap precis som man vill.
Men de jag ville ha sagt va att: Man helt plötsligt inte bara kan säga följande: Jag har inte blivit som en helt annan person, vi har bara inte samma intressen längre. Hm?!?
Låter de konstigt i era öron?, Jag förstår de för de e precis vad de är.
En vänskap kan inte försvinna bara för en har tappat tycke o har sina egna intressen. Allt handlar om att man inte får vara så jävla egoist och bara sitta dag in o dag ut i SKOLAN o prata om sina jävla intressen det finns faktiskt annat och prata om och så kan man prata om de sen. I början stod jag faktiskt ut men de gör jag inte längre. Jag är ledsen , men hela jävla veckan som Simåne va utomlands grät jag mig nästan till sömns varje kväll i älsklingens famn. Älsklingen kom till mig sent på kvällarna för jag mådde så jävla dåligt. Han fanns där o ställde upp o de betyder.
Men förstår ni vad jag menar?, Ni frös ut mig fullständigt för de ända ni gjorde va att prata om era jävla ja ni vet vad jag menar.
Jag är så trött på detta. DU ÄR INTE MIN VÄN LÄNGRE, Du blir de när du är vanliga gamla S igen!.

Kommentarer
Postat av: Simone

Bra skrivet gumman <3 det stämmer bra

2010-02-01 @ 18:34:14
Postat av: Stina Svara:

Tack:) Ja jag tkt med de gjorde de:)

2010-02-01 @ 18:42:16
Postat av: Hanna

Gumman! finns här om det är något! måste ses snart <3

2010-02-01 @ 18:53:01
Postat av: Stina Svara:

aw tack gumman:)<3 Ja absolut att vi måste, men vi träffas på Onsdag iaf:), en sak som e säker:)

2010-02-01 @ 20:00:39
Postat av: tessan

<333



ska ni ut på onsdag elr :)

2010-02-01 @ 22:24:17
URL: http://glittertessan.blogg.se/
Postat av: Stina Svara:

Yess ofc:) du med hörde jag:)<3?

2010-02-01 @ 23:01:49
Postat av: tessan

okej :) jag vet inte om jag har ngn att gå med typ :p & beror på om jag har ont imorgon ska nämligen sätta in tandställning i underkäken.. :)

2010-02-02 @ 10:39:50
URL: http://glittertessan.blogg.se/
Postat av: a

håller med dej,

men i vissa fall är det svårt att bedömma om en vän är riktig eller inte..

2010-02-02 @ 11:04:59
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: Stina Svara:

Tess: Aha jag trodde du skulle gå med hanna o dem?. Men om inte hör av dej så¨kan du va med Simåne o mej jue:) hehe



A: Ja precis. De e riktigt svårt ibland.

btw, nice blogg:)

2010-02-02 @ 13:03:32
URL: http://stinahallen.blogg.se/
Postat av: tessan

okej :p näe asså har ju inte ens redigt bestämt om jag ska ut elr inte. För om jag mår som nu imon ska jag iaf inte ut men kanske ska gå med några från klassen men jag hör av mig om hur dt blir :)

2010-02-02 @ 14:25:05
URL: http://glittertessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0