100104

Fortfarande förskyld som bara den vilket är fruktansvärt iriterrande.
Men lite bättre än igår är det iaf,så är på bättringsvägen om man säger så. Får passa på att tacka älsklingen också som tar hand om mig o ställer upp en massa, de uppskattas väldigt mkt.
Just nu sitter vi framför tv:n, kollar på Gordon Ramsey show dom snackar om fårets kulor hahha xD. Jahaja nu va de slut-.-
Uppdaterar mer ikväll för har inget särskilt att skriva om just nu.
Men ikväll börjar Paradise Hotel igen efter deras juluppehåll, jag längtar enormt, A bara suckar ;)

//S

Kommentarer
Postat av: EnsombormedAfördemesta

Ni glömmer väl inte titta på ROLANDZ????? Det börjar NU!!!!



//Ell

2010-01-04 @ 21:06:34
Postat av: Stina Svarar:

hahah jag tror vi båda föredrar att kolla Paradise hotel xP. Eller kanske inte anton med jag xD

2010-01-04 @ 23:06:26
URL: http://stinahallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0