14:40!

Klockan är 14:40 och jag vaknade för si sådär 3 timmar sedan, fast gick inte upp ur sängen förrens 13.30. Blev ligga kvar en stund och läsa lite ur min braiga bok som jag senare idag ska skriva en bok recension om.
Åt frukost med A runt 1 tiden blev typ "Brunch" hihi. I eftermiddag blir de Ikea med Mamma o A, ska köpa någon jädra lampa, inte jag alltså utan mamma(A).
Tycker inte om att det redan  är Söndag, för jag vill ha mer helg. Denna vecka kommer bestå av massa plugg för jag ska fixa nationella (Engelska), samt ska jag göra lite religon så jag blir godkänd i dom ämnerna.
Svenskan är jag som sagt klar med alla rester i vilket är underbart skönt för det är rätt jobbigt.

Jag skriver ett inlägg till er ikväll:).

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0