2 Januari 2010

Fasen vad klockan går fort, den är redan 3 snart. Och ska jag vara helt ärlig så har jag inte gjort mkt hittils idag. Borde plugga, städa rummet o ja piggna till lite.
Dagen började med att vid 09.00 ringde väckarklockan A skulle iväg till Anderstorp så dom hämtade upp honom här vid kvart över 10, Dock låg vi kvar i sängen tills 5 över tio för jag  va skit trött, följde med honom upp sa adjö o tog lite nässpray efter de blev de sängen igen o jag sov från halv 11- 13.30, rätt skönt faktiskt.

Kan ju även berätta vad jag gjorde igår, första dagen på de nya året.
Jo började med att jag vaknade vid 13.30 hemma hos älsk. Han gav mig frukost på sängen (Gosigt<3).
Vi låg kvar i sängen ända till halv 5, då blev de upp göra sig iordning eftersom de va vår  1 månadsdag igår så gick vi ut o åt på Larmgatan 10, vi båda åt kycklingfilé m. pommes o beaierssås, riktig gott  va de verkligen.
Efter de blev de åka hem hit, först kolla på Bonde söker fru"en kärlekshistoria", direkt efter blev de kolla Camilla Läckbergs - Olycksfåglen.

Så är det.
Ne nu ska jag ta o plugga lite grann, ha en bra Lördag.
//S

Kommentarer
Postat av: Simone

Grattis <3, var det mysigt?

2010-01-02 @ 23:59:16
URL: http://simooneee.blogg.se/
Postat av: Stina Svarar:

Tack:). ja asbolut xD<3

2010-01-03 @ 12:26:22
URL: http://stinahallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0