Bättre....

Torsdag. Och jag är på bättringsvägen vilket är oehört skönt.
Jag orkar verkligen inte ligga hemma o inte göra någonting längre, missar så sjukt mkt i skolan också och de är inget bra alls med tanke på att jag redan ligger riktigt illa till i Religonen. För den läraren hatar mej. Men jag tkr inte om henne spec. mkt heller för hon är grymt jävla orättvis i sitt betygsättande.
Äsch palla snacka om henne. Slösar inte skrivtid åt människor jag inte tkr om.......
En annan sak är att jag saknar älsklingen otroligt mkt. Önskar att han kunde vara här idag för jag har inte träffat honom på hela veckan.
KOM HIIIT ÄLSKLING JAG SAKNAR DEJ SJUKLIGT MKT<3

Kommentarer
Postat av: kicki

Jag är också sjuk :( har du smittat mig eller? :P

2010-01-28 @ 14:23:57
URL: http://karlberg.webblogg.se/
Postat av: Stina

Ja jag har nog gjort de;)hihi sry:)

2010-01-28 @ 14:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0