Hemma hos Älsk.

Shu igen.
Nu sitter jag hemma hos älsklingen, va nyss ute och skulle gå till affären men inget hade öppet så jag e lite sådär små tjurig. Får väll skylla på PMS, eller något-.-. Ge mej socker nu någon!!!!!!!
Jajajajja, får väll klara mig utan de där förbannade sockret, blää.
Ska försöka vara glad för älsklingens skull annars blir de dåligt hihi.
Vet inte redigt vad vi ska hitta på. Får se lite, ska hem sen vid 10 tiden så något hittar vi väll på innan dess iaf. Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva för jag mår så kasst o needs Choclate NUUUUUU! hihi.

Nee nu ska ni slippa mitt tjat oc här bjuder jag på en bild från den bästa utgången i Fredags

fr. Vänster: Anton,Marcus o Jag
Och ja jag erkänner!. Jag var full så in i hel*ete xD

Kommentarer
Postat av: Bragekarine

A very nice site keep it up. Regards

2011-01-10 @ 13:23:22
URL: http://bragekarine.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0