Ny bloggdesign!

Bloggdesignen är gjord av mig sen har Älsklingen hjälpt mig att koda in den. Super snäll som han är även att han mår typ jätte kasst.Så tack så jätte mycket!.
Jag måste säga att jag är rätt stolt över mig själv att jag lyckades göra så pass snygg bloggdesign som jag gjorde. Trodde aldrig jag skulle lyckas. Mer avancerad och ett snäpp ännu snyggare design kommer väl med tiden då jag lärt mig lite mer skulle jag tro.
Idag har de varit skola. Vi hade bara religonsprov sen fick vi sluta.
Provet gick åt helvete eftersom vi  har en  lärare som ställer helt konstiga frågor suck-.-.. Efter skolan blev de Le crossiant o fika med Hanna och Simåne va jätte mys och vi snackade om massa. Skoj!.Gick även lite på stan köpte en tröja o puder.
Kan ju även påpeka att Simåne varit saknad de dagarna hon varit utomlands nu..
Imon peppar vi för utgång då blir de Palace med Simåne, Dans hela natten lång!.
Längtar!
Imon blir de också slinga mitt hår! Jippi!
hoppas ni gillar designen på bloggen!
//S

Kommentarer
Postat av: simone

awh <3 du har varit saknad med! och ikväll ska det bli awesome :D

2010-01-22 @ 08:32:43
Postat av: Stina

Som fään :D längtar massor:D

2010-01-22 @ 11:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0