Peppa utgång xD

Ja då va de åter dags för Stina att ta en sväng in till Kalmar o Palace.
Va ett tag sedan jag va där nu så kommer bli super skoj. Massa folk jag känner som ska ut också så kommer bli as skoj att träffa alla med xD.

Kvällens outfit är:
* Nyinköpta ljusa jeans
* Svart basic linne
* Svart bälte med nitar
* Svart/Glansig bolero
* Vita örhängen
* 3 olika armband
* Svarta pumps
Kommer bli rätt varmt under kvällen med tanke på att tempraturen inne på palace ligger på 160 grader hela kvällen.
Ne okej jag överdrev kanske en hel del ;).
Jag ju även punktera att dt är väldigt synd att Älsk o co. inte ska med till Palace, för de hade varit kul. Men nu är läget som det är.

Får iaf sova med hnm xD
//S
Ha en bra kväll de ska jag ha

Kommentarer
Postat av: simone

hoppas du hade kul igår gumman :), var det lyckat?

2010-01-17 @ 00:09:25
URL: http://simooneee.blogg.se/
Postat av: Stina Svarar:

Ja de var verkligen kalas kul:)...

2010-01-17 @ 10:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0