Äntliigen Äntligeen Äntligen!

Äntligen har jag tid att uppdatera min blogg.
Jag har haft förbaskat mycket att göra, om de inte varit jobb, har de varit stranden eller så har de varit umgås med älsklingen. jag har iaf haft allt annat för mig än att sitta inne när de är såhär fint väder.
Men nu ska jag försöka uppdatera igen varje dag som jag gjorde innan, eftersom annars tappar jag besökare och sviker dem som faktiskt läser min blogg då o då.
Kan ju berätta lite om dagen.
Har jobbat idag mellan 05.00-12.30, gick rätt bra hade omkring 205 gäster, så va en hel del att göra om man säger så.
Men jag tycker allt att de gick bra, Eliten jobbade ju ;) haha. nee men vi va väldigt duktiga iaf:).
Efter jobbet blev de en sväng förbi hemma hos Älsk, åt lite lunch o kollade på top model Australien(A), Dock somnade jag fast de e inte så konstigt med tanke på att jag börjat kl: 05.00 4 dagar i rad nu. Men trivs faktiskt så himla goa arbetskamrater så de e nice.

Jag bjuder på en bild på dagen outfit:):



Kommentarer
Postat av: Anonym

Läckra ben;)

Äntligen får jag se dig skriva lite här.

2010-07-04 @ 21:45:05
URL: http://snoocxz.blogg.se/
Postat av: Stina Svarar:

Ha´ha tack du ;)

2010-07-05 @ 17:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0