Dag 13, Göteborg

Sitter här vid baren, som ligger precis intill köket i detta otrolivt fina o vackra hus.
Har precis stoppat i mig en pirog va jätte gott kan jag säga er som e nyfikna. Börjar Apun vid 12 idag  igen och ska arbeta till klockan 18. Hm, undra vem/Vilka jag jobbar med idag, ska bli kul vem jag än är med för alla e så sjukt snälla.
Hoppas de är många gäster som kommer och ska checka in för de är de roligaste, tycker jag iaf, men de är nog bara för jag precis lärt mej de. Eller vad tro ni;) ??
Annars är allt kanon sovit gott och bara 1 dag kvar till jag får komma hem en sväng nu, åhh längtar verkligen tills imorgon.Wiiiihuuu!!!
Jaa men nu ska jag göra mig iordning de sista, skriver när jag kommer hem sen, de kan ni ge e fasen på...Då blir de peppa inför imorgon...
Nu ska jag till min underbara apu plats:)...
Ha de bra Love me I´m famous//S

Påtal om ngt annat, En sådan här hund ska jag ha(A)...Inget snack om saken.
Sen namnet får jag fundera över, Jag tkr Mowglii är hur sött som helst(A).hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0