Dag 19, Göteborg..

Fredag idag. Fredag som för de flesta innebär ledighet. Men för mig betyder de apu hela helgen lång, men har ju fått 2 lediga dagar en igår och en på Tisdag.
Idag har de varit lungt igen, men kul. De är alltid kul:), alla e så trevliga.
Va nyss och köpte en pizza, orkade inte ställa mig och laga mat e helt slut. Så resten av kvällen blir sitta framför tv:n, blir nog kolla så ska de låta, E.M.D är ju med ikväll, haha!.
En annan sak jag måste säga: ÄR LYCKLIG! ÄLSKLINGEN KOMMER HIT TILL GÖTEBORG OCH HÄLSAR PÅ MIG HELA HELGEN PÅ FREDAG! LYCKA xD
Love me i´m famous!//S

Kommentarer
Postat av: a

yay helgen! :D

2010-03-19 @ 20:45:55
Postat av: Stina Svara:

yaay =)

2010-03-19 @ 21:05:16
URL: http://stinahallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0