Dag 21, Göteborg..

Sitter här nu, Idag är de söndag har haft praktik idag med, de gick lika bra idag som igår. Kul Kul.
Dock mer utcheckningar än incheckningar idag men de va bara för jag jobbade mellan 9-15 och inte 12-18 som jag brukar göra.Efter jobbet blev de åka hem efter många om o men, va så att jag blev förföljd av någon människa vilket va väldigt obehagligt, menar kan folk sköta sina egna liv eller? SUCK!
Annars,
Kommande vecka är fullbokad, eller jag tror de iaf.
Måndag: Praktik 12-18
Tisdag: Ledig, Gymma samt shopping
Onsdag: Praktik (Tur-Mässan är) mkt att göra
Torsdag:Praktik (Tur-Mässan är) mkt att göra
Fredag:Praktik 12-18, Älsklingen kommer hit vid 20.00
Lördag:Ledig, umgås med älsklingen hela långa dagen :) MYS!
Söndag: Ledig, Umgås med älsklingen tills han åker hem.

Min vecka kommer bli kul, men fredag, lördag kommer bli bäst (A) hihi.


Love me i´m famous//S



Kommentarer
Postat av: a

toppenvecka + toppenhelg älskling lilla :] <3

2010-03-21 @ 20:06:58
Postat av: Stina Svara:

Absolut de kan du ge dej tusan på ;)<3

2010-03-21 @ 20:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0