Dag 6, Göteborg.

Torsdag Dagens: Hur skulle mitt liv se ut utan shopping?.
Denna extremt vackra soliga nästan varma dag började 08.00 med att åka till min praktik plats där de blev städet igen "dock va de sista gången jag va i städet". Visst städa kan väl vara tråkigt ibland men måste ekänna att jag har haft roliga dagar där och hon jag va med va jätte snäll:).
Fick även idag gå hem tidigare, klockan 1, för vi hade varit så snabba att städa alla rum på vår lista samt att storstäda ett också. Flitigt, eller hur!
Med tanke på att jag slutade så tidigt så gick jag till Nordstan,köpte en skinnjacka(se bild nedan) o när den va betald o klar kom jag på: Faan jag har ju resten av pengarna på sparkontot!. Så blev sätta sig på pendeltåget samt bussen o fixa de här "hemma".Stressa ihjäl sig och byta om lite o så, sedan ta bussen samt pendeltåget tillbaka till centrum.
Och väl inne i centrum:
Bestämmde mig för att undersöka staden lite nämare, så gav mig ut på en promenad o kom helt plötsligt till en gata full med affärer vi inte har hemma, gick in i nästan varenda för varje va lika spännade.
Hittade ett par as grymma solglasögon på affären: Rut m.fl " Se bild nedan", sen hittade jag som sagt bara lite små skit som smink o franskmanikyr. Tänkte så att nu när jag ska vara i receptionen är de nice om man har snygga naglar, de tycker jag iaf!.
Amen såhär har min dag sett ut iaf. Hoppas er varit lika bra.
O en sak till jag önskar ibland att jag va ful, för folk glor så jävla mkt o busvisslingar hit o busvisslingar dit.Som idag tbx, såfort jag gick förbi. SUCK!
2  av dagens inköpta grejer o fler ska de bli
HÖLLT PÅ GLÖMMA, Här skinner solen från klar blå himmel, riktigt vår väder bara så ni  vet;)

Kommentarer
Postat av: tessan

SV: Ja, tkr dt oxå. Tack! :)

2010-03-04 @ 19:58:36
URL: http://glittertessan.blogg.se/
Postat av: a

jobbigt med att va så snygg, inte sant älskling ;) :P

2010-03-04 @ 23:17:58
Postat av: Stina Svara:

Ja anton fy du skulle bara veta:D ;)

2010-03-05 @ 17:06:40
URL: http://stinahallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0