Dag 7, Göteborg.

Ja då har man varit en hel vecka i denna fantastiska soliga stad o 8 veckor återstår.
I dagens inlägg hade jag tänkt o skriva om allt möjligt. Men kan ju börja med att säga: idag va jag i receptionen på apu:n. kul kul :)..Lär mig massa nya saker hela tiden. Älskar Hotsoft"boknings programmet".
Kom nyss hem, sitter just nu här i vardagsrummet kollar ner över havet o den vackra solnedgången.
Vädret har verkligen varit fantastiskt nu i 4 dagar, solen har skinit från klar blå himmel o alla människor har varit på så bra humör. Men de blir ju så att om  solen skiner blir man på något sätt mycket gladare o piggare.
Igår va jag på så himla bra humör så jag handlat mej en vår jacka. För att gå i skinnjacka,halsduk,vantar o solglasögon samt en kaffe från Waynes coffe house är de bästa jag vet. Me Likes very much!Det kan verkligen inte bli bättre.
Ikväll blir de lite tv kollade o så skulle jag tro. Ska även köpa en pizza sen för orkar inte laga mat idag. Hahha! Jag e slö, men nästa Vecka ska jag skärpa till mej!.
Ha en super bra kväll//S
Saknar er där hemma, spec dig Älskling<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0