Ett gästinlägg från Kalmar!

Hej där!
Jag tänker inte uppehålla Stinas blogg alltför länge, utan bara fylla ut den lite.
Mitt namn är Anton som ni kanske har upptäckt i något tidigare Stinainlägg, och jag är denna fina flickas andra hälft. Jag är en snäll pojk som älskar att passa på sin lilla busunge som idag inte kan bidra med något eget inlägg.
Ni kanske undrar varför bloggaren själv inte skriver? Jo, hon har en situation borta i Göteborg som består av att hennes mobila internet är dött. Hon kan därför inte meddela om sin dag. Istället har hon beordrat mig att försöka komma på något att skriva!
Problemet är att jag inte vet vad jag ska skriva... Eller i alla fall inte om något intressant..
Hur som helst så blir det lite information om läget just nu inför lovet:
Som ni kanske vet så är det lov snart, och vem tror ni kommer hem hit då? Stina såklart!
Och att ha henne här i hela 12 dagar är som att fira 12 dagar av julafton, födelsedagar och sommarlov tillsammans. Hon är min fantastiska, underbara, och livsgivande flickvän som jag håller hårt om, hårdare än något annat. Att vara med henne är något utöver allt annat, jag kan inte vara utan henne!
Vi kommer ha en underbart mysig vecka med mycket påskinnehåll, och det hoppas jag & Stina att ni också kommer ha!
Längtar tills imorn älskling! <3
P.S. Stina uppdaterar bloggen imorgon för er som tycker att mina ord är för tråkiga!
/Pojkvännen
antons inlägg (mohahaha) /din älskling

Kommentarer
Postat av: Hanna

hahaha xD klockrent Anton ;) fint och bra skrivet hörru du, du kan det ädr med skrivandet alltså ;) På fredag, då jäklar! Underbart ska det bli att få gå ut med lilla Stina igen :D och dig med såklart Anton ;)

2010-03-31 @ 20:45:40
Postat av: BaraLisen

Jeeez.... haha, har aldrig skrattat såhär mkt i hela mitt liv. Ah. Det var kul :D

2010-04-01 @ 11:17:40
URL: http://baralisen.blogg.se/
Postat av: tessan

hahah ;) nu blev jag ju genast på bättre humör!! :D

2010-04-01 @ 15:03:56
URL: http://glittertessan.blogg.se/
Postat av: Stina

Visst är han rolig, underbar o världens bästa pojkvän som ställer upp samt skriver så sjukt fina underbara ord om mej(a)<3

2010-04-01 @ 21:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0