Så nära påå att....

Ge upp, ge upp o ta mitt pick o pack o dra.
Varför e jag ens här när jag inte klara de. De flesta säger att de bara kommer vara såhär de första dagarna, men de vet jag att de kommer de inte. Så fort jag inte har något att göra kommer tårarna. Jag kan inte ens gå på stan förrens ögonen bli lite vattenfyllda, och vet ni varför de blir så när jag e på stan? jo för de är så mkt folk i rörelse hela tiden o vart man än tittar ser man hur bra alla har de. Dom har sin familj , sina vänner o sin kärlek. Och så jag, helt ensam i denna stora stad med inget.. Inte en vän..  Inte min pojkvän.. Inte min Mamma.. Inte min Pappa. Jag vet helt seriöst inte vad jag ska ta mej till.

Visst de är jag själv som valt att åka hit, men jag trodde faktiskt att de skulle bli kul. Inte såhär jävla tråkigt, ledsamt och totalt Ensamt.
Och jag vet varför de är såhär ledsamt o de är för jag behöver nära o kära runt omkring mig. Utan dom är jag ingenting. Då är jag ensamt fruktansvärt jävla ensam.
Snyft!, Tack för jag fick skriva av mig o att ni lyssnar.
Vad ska jag ta mej till?!?
//S

Kommentarer
Postat av: Hanna

men lilla gumman :( usch jag får tårar i ögonen när jag läser det här :( vet att det är jobbigt men du är stark! jag loovar att jag ska komma och hälsa på dig och då ska vi ha superkul! :) pusss på dig min sötboll! <3

2010-03-01 @ 21:32:20
Postat av: Stina Svara:

aw gumman få inte de. Ja de e fruktansvärt jobbigt. Ja de ska du:), absolut de ska vi ha.Puss min sötboll<3

2010-03-01 @ 21:35:02
Postat av: a

vi finns allihopa här älskling. vi betyder mycket, men det gör även den här erfarenheten. om du klarar dig igenom det här så kommer det ge dig så mycket och kommer hjälpa dig i framtiden. älskar dig, vill ditt bästa <3 kram och kyss

2010-03-01 @ 22:34:18
Postat av: Stina Svara:

taack för du finns där o stöttar mig älskling. Puss<3

2010-03-02 @ 16:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0