Dag 48, Göteborg!..

jahaja, . idag, är inte på praktiken idag för jag är fortfarande sjuk. Genom förskyld o knappt någon röst att prata med, de suger.
Så idag har jag inte gjort mkt, vaknade rätt tidigt idag eftersom jag gick o la mig jätte tidigt idag för att med tanken att förhoppningsvis vara frisk, men så blev de inte.
Men ska försöka vila hela dagen så jag kan gå imon, för vill verkligen göra min sista vecka menar de är ju inte många dagar kvar nu.
Så håller tummarna att jag blir piggare för imon vill jag verkligen gå. så är de!
Ne nu ska jag lägga mig framför tv:n o kolla lite tv.
Ha en bra dag!
Love me i´m famous//S
NYA BILDER SKA TAAS NÄR JAG KOMMER HEM IGEN, DE LOVAR JAG ER. De HAR BARA VARIT MASSA TRÅKIGA GAMLA NU FÖRTIDEN!

Kommentarer
Postat av: din älskling!

nya bilder! nya bilder! nya bilder! :D <3 sötnosen som alltid kommer vara vackrast :)

2010-05-04 @ 14:43:21
Postat av: Stina Svarar:

hahaha, Va inte så käftig älskling ;) Jag ska ta nya bilder! o du ska hjälpa mig ! xD

2010-05-04 @ 18:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0