En förvirrad flikka!

Goddag, Godmorgon, God eftermiddag förresten.
Tisdag idag, har precis pluggat klart inför provet i Hotell C imorgon, ska be mamma förhöra mig senare hade jag tänkt, men ska hinna med en massa andra saker där i mellan också. Men jag som är så effektiv hinner nog de.
Vi hoppas på de iaf.
Hur som helst, dagen har varit bra, började med att vakna upp brevid älsklingen, in till skolan för att ha en lektion, snackade lite om projektarbete och så hur långt vi kommit och jag ligger rätt dåligt till har jag insett.
Men jag ska börja med de nu denna vecka någon dag, och hoppas på lite hjälp av älsk.
Gick o åt med Kicki o Pernilla , sedan drog jag till stagg för att möta upp Anton o vi gick in till stan o kollade massa kläder hittade en jädra massa, men allt som jag ville ha fanns inte i min storlek, de va rätt dumt faktiskt.
Men men men jag får väl stå ut med mina vanliga tråkiga gamla kläder-.- SUCK!.
Nee ska spela lite GTA snart, har blivit beroende av de där spelet, att köra helikopter är kuligt!!
haha nee men helt seriöst nu ska jag chilla lite framför datorn, äta mat, gå o träna o till sist plugga.
Önska mej lycka till!
Ha en bra dag.
Love me i´m famous/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0