uppdateringen!

Jag ber om ursäkt för en väldigt dålig uppdatering, och återigen är jag grymt o pepp för att skriva något.
Det är för många tankar som snurrar i huvudet. Har helt enkelt för mkt att tänka på, men en lite uppdatering ska ni få.
Här får ni en liten kort uppdatering om dagarna jag missat att blogga om.
Onsdag:
Dagen bestod av skola o utgång. Utgången var väldigt lyckad, mycket skratt o ja helt enkelt en sådan där toppen lyckad utgång ni vet..
Torsdag:
Blev att ställa klockan på 10, upp äta frukost göra sig iordning o tillslut bege sig bort till skolan på sin lediga dag och preppa inför fredagens stora 10års jubileumsfest, dagen gick bra med mycket skratt o lite arga miner av mig som hade PMS(A).
Fredag:
Blev en lång härlig sovmorgon, sedan bege sig in till stan med älsk , han åkte hem o jag skulle till skolan eftersom vi skulle servera.
Kvällen blev jätte lyckad och alla va jätte duktiga.
En riktigt rolig kväll de där med alltså-
Lördag:
Konfirmation!
Söndag:
Jobb + kalas i Borgholm!
Måndag:
Vaknade upp hos min käraste, spelade wii ( jag vann  båda ggr) duschade och nu sitter jag här hemma.
Ja som ni märker har jjag haft fullt upp.

Så är livet om man heter Stina
Love me i´m famous//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0