En ända stor röra!

Hann faktiskt med ett kort litet blogginlägg innan jag packar ner datorn o flyttar den till lägenheten.
Har fått ner allt annat i flyttkartonger nu , känns skönt, så kvällen kommer att bestå av massa flyttning av de som går samt försöka få iordning alla kläder inne i lägenheten skulle jag försöka hinna med också tänkte jag. Ska nämligen ha alla kläder upphängda i min ena garderob o sen små grejer som smink o så i den andra. För er som inte vet de har jag 2 lite mindre walk in closet, alltså inga sådana där stora men man kan gå in i dom liksom. haha.

Förutom de har jag hunnit med att äta, hämta cyklen hos Lisen , Handla tvättmedel åt mamma , lämna Jonthes plunta med Fischerman sprit i till honom samt att nu ska jag laga mat.

Bara så ni vet håller vi ju på med flytten hela dan imon, så skriver nog inte inlägg förrens på kvällen om jag fått iordning på internet tills dess annars får ni vänta.
Lovar att de kommer upp bilder på mitt nya rum också.
///S

Gammal bild:(Från i förra veckan ngn gång)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0