Rawr!

Torsdag redan. Shit vad veckan har gått fort alltså!
Har jobbat idag igen, va bättre idag än igår då jag va skit förbannad när jag gick från jobbet, hade som sagt mina anledningar till det.
Men kvällen blev bättre , mycket bättre! .PUNKT.

Men kan säga att de va inte lika kul att gå upp idag, gick o la mig alldelles för sent, o behövde gå upp alldelles för tidigt, ingen bra kombination för fem öre.
Va bara att bita ihop o gå upp o ut i stormen..Usch...
Ska snart bege mig ut igen. Först kommer Jeppe hit o kolla lägenheten, va ett jävla bra tag sen man såg den människan kan jag säga.
Sen vid halv 2 blir de staden med hon den där Hanna :) Trevligt!

Nee skriver senare, Puuss o Gos//S

Dagens:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0