Sova vs. Inte sova!

Är lite sådär för trött, allt i min värld är just nu uppOnerVänt!.
Jag har inte fått sova tillräckligt, folk beter sig konstig o folk utnyttjar mig. Inte okej! Jag är bara väldigt trött på allt o vill att folk ska acceptera mig för den jag är o inte tvinga mig till saker eller utnyttja mig! Säg istället som där är eller vad man är ute efter. Jag e ingen leksak! Jag är en helt vanlig människa full med lika många känslor som er....
Vet inte om jag ska lägga mig ner o bara blunda o sova ett par timmar eller om jag ska sitta vid datorn o inte göra ett skit, så folk tror att jag inte har annat bättre för mig. ja komplicerat, mycket komplicerat. Ska ta o fundera på detta en stund, medan jag skriver detta sjukt ointressanta o meningslösa inlägget, men kände för att skriva något.

Fryser, är iskall o fötter o händer, blöt i hela håret o sminket halvkletat över hela ansiktet, ja de är så jag känner mig just nu. Inte så konstigt heller efter att ha varit ute i världens jävla storm som består av BLÅST, REGN o SNÖ, detta är totalt värdelöst har varit samma jävla tråkiga väder i 3 dagar nu, undrar när de ska sluta? ngn mer som undrar?

Ja som ni märker är jag inte på de bästa humöret i världen, men jag e lite glad o är gärna pigg på att hitta på något med någon, någon som kan göra mig lite glad kanske?
För just nu känns allt fail! helt faiiiiiiil!
Kan ju passa på att berätta att jag jobbat idag, eller har jag redan skrivit de? äsch skit samma har jobbat idag o de gick kanon eller va seg o trött hela jag så allt blev bara flum , tror min chef tyckte de med men hon hade kul åt mig o de e huvudsaken att jag kan roa folk. Mihihih! Blir jobb imon o Torsdag med så ska faktiskt inte ut imon kväll utan har andra planer men dem har ni bloggfolks inte med att göra, I´m Sry! Men de e bra planer tror jag eller hoppas jag, men de återstår att se imorgon!....Nyfikna? VIsste väl de!

P.s Glömde nästan, Jag har faktiskt varit i fikat o snackat massa skit med hon den där Simone på Holmgrens idag! Trevligt varre, men gå aldrig hem i Pumps i storm, inte hem till mig iaf! Tips bara girls!
Nej nu ska jag inte slösa mer av eran tid, o jävla vilket inlägg de blev va länge sedan jag skrev såhär mycket.
Kanske uppdaterar ikväll! Chingeling!
//Pussssssss o gos!

OUTFIT BILD KMR SENARE! HÅLL UT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0