Unstoppable!

Ber om ursäkt för dålig uppdatering, men har typ sovit hela dagen, blev ju en liten utgång igår också. De va mycket trevligt, lite lagom sådär efter Fredagens grymma kväll på Palace!
Har som sagt inte hunnit göra allt för mycket idag, blev liksom en lugn Söndag o de va behövligt. Är ledig imorgon så ska verkligen ta o sova ut ordentligt. Sen vet jag inte hur de blir med jobb Tisdag, Onsdag,Torsdag o Fredag.  Men de märker vi. På Fredag blir de iaf utgång igen den är redan planerad o klar!! I LÖVE IT..

Kom nyss hem från bion, va o såg unstoppable..Sjukt bra film, va nog en av de bästa jag sett på sjukt länge. Jag tipsar er att gå o se den, sjukt värt de iaf!.

Nee nu ska jag kolla på Ensam Mamma Söker o äta lite kvällsmat.
Ha en bra kväll//S
Dagens outfit!

Kommentarer
Postat av: a

det där med att planera saker i förväg med dig brukar ju funka ;) haha

2010-11-22 @ 10:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0